Vragen en antwoorden over MijnNPi
Als u in het verleden een MijnNPi-account heeft aangemaakt dan zijn uw cursusgegevens en abonnementen gekoppeld aan dat bestaande account. Het is derhalve belangrijk om met die gegevens in te loggen en geen nieuw account aan te maken.
Heeft u in de laatste 5 jaar cursussen gevolgd bij het NPi, maar geen MijnNPi-acount, dan hebben wij dat vast voor u aangemaakt, zie hieronder wat u dan kunt doen.
- 1 wachtwoord voor alle NPi-diensten en -producten
- Al uw cursussen en wachtlijstaanmeldingen op een rij
- Op maat suggesties voor leerlijnen en cursussen
- Direct toegang tot al uw toetsen
- Extra voordeel voor vaste klanten onder meer via bonuspakketten
- Uw abonnementen overzichtelijk bijhouden en beheren
- Meerdere betaalopties voor NPi-diensten en -producten
- Facturen direct downloaden.
Wij passen uw e-mailadres dan aan, waarna u uw wachtwoord weer kunt instellen. U ontvangt van ons een bevestiging zodra wij uw e-mailadres hebben gewijzigd.
Wij adviseren om het account waar cursushistorie aan is gekoppeld als enige account te gaan gebruiken. In het geval u een ander account heeft met alleen een KNGF-lidmaatschap dan kunt u dat lidmaatschap via 'Mijn gegevens - 'Mijn gegevens aanpassen' verwijderen (daarna wel opslaan!):
Vervolgens kunt u het KNGF-lidmaatschap weer valideren bij het eerste account:
Vanaf dat moment heeft u op 1 account zowel uw cursushistorie als uw voordelen van het KNGF-lidmaatschap
Zodra u een MijnNPi‐account aanmaakt en inschrijft voor een cursus, krijgt u automatisch toegang tot deze website. Dit staat ook genoemd in de bevestigings-e-mail die wordt gestuurd na inschrijving voor een cursus.